Saturday, September 20, 2008

Dugaan dan cabaran...ditempuhi dengan tabah!

Assalamualaikum wbt..
sudah agak lame aku tak menaip dan melawat blog sendiri..bukannye idea x de..bukannye dah malas menaip..tp sebab internet bilik xde..ni pon gune wifi simfi milik abang Icammm..maaf ye zam..nanti ku ganti..
Manusia x pernah berase syukur pada Allah..itulah kate2 yang aku tujukan pada diri sendiri!..bile susah merungut..bile senang merungut..bile diberi satu mau kan dua...bile ade dua pening kepala!..

Aku kini di dalam dilema!!..sememang nye akan tiba mase di mane aku kene buat satu keputusan muktamad..ibu bapa dan rakan hanyalah pemberi 'advice'!...yang selebihnya terpulang pada aku..dan aku hanye berdoa pada yang maha Esa..berikan lah aku petunjuk..agar pilihan yang akan dibuat..adalah pilihan yang betul!..dan berlandaskan ajaran Islam...berlandaskan jalan yang Allah swt berkati dan redhai..wallahualam...wslm

No comments: