Monday, September 1, 2008

Tidak...aku x nk balik Ukraine..

Askum wbt..terlebih dahulu...aku ingin mengucap kan selamat berpuasa pada rakan2 semua..ahlan wasahlan ya Ramadan..Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi..tuhan segalan alam kerna memakbul kan hajat ku untuk bertemu skali lagi bulan yang cukup mulia ini..aku mngambil kesempatan ni memohon maaf pada rakan2 jika ade salah silap yang telah aku lakukan sepanjang berkenalan dgn kalian semua..sape la aku..hanya seorang hamba Allah yang hina..tak terhindar dari melakukan kesalahan..jadi maafkan yer...

Lagi 3 hari dan aku akan berangkat kembali ke negara Soviet yang sangat membosankan..Bumi Ukraina..kali ni mmg terasa berat utk aku pulang ke sane..situasi sangat lah berlainan dengan tahun tahun yang sebelumnya..tambahan lagi seperti ade "hati" yang tertinggal di Malaysia kali ni..hehe..jiwang..tapi takpe la.."kalau x balik ukraine..macam mane nak jadi doc"..akan ku pegang kate2 itu insyaAllah..seberat mane pon, aku terpaksa pulang untuk menamatkan final year aku as a medical student sebelum melangkah ke alam seterusnye..dunia Housemanship..masih banyak yang perlu aku pelajari..mahupon dari segi akademik dan paling penting, final year aku akan di penuhi dengan mempelajari ilmu agama InsyaAllah..terase seperti saat untuk mendirikan sebuah keluarga sudah hampir..maklumlah..ramai kenal2an yang sudah bernikah!!..namun untuk mendirikan sebuah masjid bukanlah perkara yang senang..namun dengan ade nye usaha yang gigih..di tmbahkan dengan doa doa..InsyaAllah...akan dipermudah kan oleh Allah kepada aku untuk terus bersedia menjadi seorang ketua keluarga pada bakal isteri yang tercinta..fuhhh dalam satu nafas :) ...InsyaAllah..

~Captain Botak~
Mood tkde...

No comments: