Sunday, August 10, 2008

2 majlis selesai..lagi satu sabtu 16 Julai 2008..


Askum..sudah selesai 2 majlis..satu nye majlis akad nikah reza di Shah ALam pada 080808...n majlis persandingan dan makan2 di Dewan Felda Perdana tadi..100808..Alhamdulillah dengan izin Allah..semuanya berjalan lancar..walaupun badan aku ni penat semacam..dan mengantuk gile sebab semalam tido 3 jam aje sebab tgk wayang cerite 21...pastu bangun awal menggantikan Faiz untuk rehears(btol ke eja..) jadi pengapit..aku rase sangat happy melihat kedua mempelai..Reza and kak Diyana atas pentas..syukur ke hadrat ilahi akhirnya abang aku sudah pon menjadi suami orang dan bakal bapa InsyaAllah..rase sedih sket2 ade la juger..biarpon kami x la begitu rapat..tp bile Reza x balik rumah seperti biasa..terasa juga @ terdetik juga mahu sms nye..sms kacau ke ehem ehem ke x penting laa..ape ape pon..ku doakan yang terbaik untuk kamu berdua..tibe2 aku pon rase nak kawin..hahan mngade gile..Dia~~ sampai skarang x bagi2 jawapan..adekah perlu aku lupakan aje hasrat itu?..wallahualam..
Arghh...malas nye...esok pagi kol 9 kene pegi ampang putri lagi..buat physiotherapy..merawat tulang belakang aku yang mmg takkan baik..kecuali aku operate aje...tp ngeri la plak kalau nak operate...dulu kalau ade ee-kun ade la teman...ni xde..sore sore...jgn2..harap Allah jauhkan la..walaupun masenye akan datang..tp harap2 lambat lagi la..sabtu ni majlis family aku puler di Dewan Tabung Haji..waa...penatnye..rase macam x caye jer reza dah kawin..haha..jadinya nasihat ku pada kawan2 kat luar tu...dah kawan2-3 tahun..aku sarankan kawin la..insyaAllah kamu bahagia..dosa pon kurang..jgn sampai 5-6 tahun..dah muak asik gado2 je..putus..kan x kemane..tp kalau xde jodoh putus la jua kamu yer yeop!...
Dalam penat penat nih teringat plak aku akan seorang rakan...yang kantoi sedang bau ketiaknye sendiri dengan begitu terbuka...haha...skali pandang control cun..skali lagi pandang, tngan nye sudah tertepek di hidung ..haha...lawak2..posting yang kurang makna n info tp kenangan yang bermakna bagi ku..

~Captain Botak~
Ya Allah ampunkan lah dosa dosa ku..sesungguhnya kau maha pengampun dan maha Esa.

No comments: