Tuesday, August 19, 2008

Erm..


Assalamualaikum...
ape kabar?...aku dirumah bosan...rasenye seminggu ni hidup ni x produktif langsung...bangun lambat..baring..nasib ade mancing and main golf..dapat la isi mase lapang sikit..then bile ingat mmber..pegi beli burger..x pasal2...nak gi burger Mus jauh sangat la plak kan...makan la burger sorang2..mmber2 jauh..duk area shah alam..duk klang..dok banting..nak gi sane je susah la..arini plak ayah aku gi sarawak..ade projek kraftangan..patut aku ikut je ley la amik gmbr ke ape..another 2 weeks...then aku mula balik life bosan di ukraine..bosan gile..bija plak kat jB baru grad...congrates..abu baru balik dari Kelantan..pizam lak kat unisel..udin ngan projek dia...senoi lak balik kampung..tinggal aku sorang kt melawati..pagi tadi bangun basuh baju..sapu lantai..basuh pinggan..jemur baju..aduh..cam pompuan lak..nak wat camne..family ku semua laki kecuali mamaku..
Alhamdulillah...dengan izin Allah majlis abang aku dah selesai..syukur..
Termasuk arini dah 3 kali aku skip physiotherapy dekat ampang putri..buat keje sikit aku dah sakit belakang..tension sungguh..rase tercucuk2 tulang ke spinal cord aku..erm..ikut ati ku nak operate je..cuak dia nye outcomes je..ermm sabar je la Allah nak uji...ubat pon aku macam malas nak makan dah...cam doktor house plak..x pe bersabar...Allah bersame hambanye yang bersabar..
tapi sakit dia ari ni lain macam sket...berpeluh aku menahan...
wslm..

~Captain botak~
PS: gambar si comel Zahra!

No comments: