Tuesday, August 26, 2008

Semuanya sempurna.. :)


Askum..semuanya sempurna...itu lah dalam fikiran ku buat mase ni..aku sangat sangat bersyukur pada Ilahi...kerana memberi aku 'kesempurnaan'..life aku sangat la happy skarang..seolah olah tak ade masalah..seolah olah aku di kayangan..hehe...Alhamdulillah..syukur nye aku sangat2 pada Allah swt..aku gembira tgk kawan2 bahagia..sane tunang sini tunang..sane kawin sini kawin...happynye..adakah aku sakit??..ckp pasal sakit..ajal di tangan Allah..sampai masenya..semua akan pergi..orang yang kite sayang..orang yang kite benci..orang yang kite cinta..semuanye akan pergi tinggalkan kite..nak tak nak ini lah lumrah kehidupan..dan pergi nye seseorang itu..berlainan cara dan situasinya..aku hanya doakan...aku akan mati sebagai seorang muslim yang beriman..doa ni juga ku tujukan pada keluarga..musuh dan kawan.. :) ..walaupun aku bnyk masalah..tp aku happy..rase macam nak jerit je happy nye....(giler ke aku ni??..haha)

Captain Botak
~ya Allah kekalkan lah perasaan ni sampai bile2~

No comments: