Thursday, August 7, 2008

Big day...


this is it...a big day for my bro Mohammad Reza bin Zainal.. ari ni dia akan tamatkan riwayat hidupnya sebagai seorang bujang!!...haha...anyway congratulation to u bro... semoga kehidupan kamu selepas ini lebih diberkati dan dirahmati Allah di sisi isteri tersayang, kak Diyana...majlis akad nikah akan di langsung kan di Shah Alam...Aku berdoa agar majlis petang ni diberkati Allah dan diharapkan segalanye berjalan dengan lancar...ameen..ameen..ameen Ya Rabb...

PS:..Bile Dia~~ nak bagi jawapan ni...aku dah penat ni menjawab soalan sedare mare..makcik2 pakcik2 aku yang lain...ni bile lagi??...ni ade calon lom..??..ni biar makcik la carikkan..aduyai..aku just jawab...sampai mase kawin la...kalau xde nak focus kerjaya sajaa..muehehe...wslm!oops..ni gambar aku mase umur 11 thn...

Aku dan Nyemah Mulya..
~Captain Botak~

No comments: