Tuesday, June 10, 2008

Aku Cuak Nak ExaM SampaI Aku RelaX..

aku cuak nak exam sampai aku relax!!...
tu la ayat si topek...mase ditanye andau "ko tak cuak ke wei nak exam esok??"...
hmm..exam exam...aku suke exam, sebab exam ni bagus....time nak exam la baru study btol2..lagi pon balik malaysia kene pi buat praktikal dekat sungai buloh...5 minggu tu..at least kalau dah bace buku before balik malaysia ni, ade la ilmu sikit nak rawat pesakit..nak kate ilmu banyak tu of course la tak mungkin...takpe..do ur very best captn botak..

berbalik pada exam tadi..kitorg satu bilik (cptn botak,topek,yazid,zam)...tgh sibuk prepare nak exam...dan bile tibe mase exam, bermula lah tabiat "coffeeholic"...macam macam coffee ade...nescafe mild...orginal...creamy...turbo(haa....nescafe turbo ni kalau diminum...bace buku pon jadi lagi lajuu....yeke?)..si yazid dgn zam sebok dgn therapy diorg...aku and topek infectious..dan zool exam ari jumaat...exam exam exam....arghhh pening...cristopher jiran depan..4th year rasenye...sebok melalak nyanyi lagu "cuti cuti malaysia"...dia balik malaysia ari ni kot...panassss...haha

x pe ,ari untuk aku pulang ke Malaysia akan tiba..banyak bende nak kene setel dekat malaysia...banyak urusan dunia yang nak di setelkan...dan paling penting..aku merindui ayahanda dan bonda ku..reza pulak dah nak kawin....biler lagi aku??...hehe...belajar la dulu cptn botak...

sebut tentang kawin ni...terpk la pulak dalam fikiran aku yang kosong ni...macam mane "perkembangan" nye??....haha...kelakar la plak rasenye...ade ke peluang??...ke takde peluang??....ini semua takdir...dan ketetapan Allah...cube cube cube...atau bak kate wan kecik...principle of 5s...sayang, sayang, slow slow sayang....haha...
ehem...kalau ade yang terase yang membace blog ni....percaye la.. niat saye ikhlas~~

study study dan study...~~
wslm....

2 comments:

Unknown said...

kalau si topek - aku dah takleh bace dah ni,,, rase nak muntah...

kalau si botak - soalan dah bagi2 nak study,,,last2 tangan dok menaip kat laptop excited baru buat blog,,, blog ni special... ade tujuannye,, tak caye tanye tuan nye badan,,..

kalau si zam - banyak lagi doh tak bace...camne ni, profesional disease tak bace ni,,...

kalau si zul (warga tua) - exam jumaat ni..therapy...tapi siap gi underground bantai ciken cilin...pehtu kaco org study,,, tapi paling superb...die ni rajin tolon cari info utk kiteorg kalau kiteorg tatau... especially topek yg nak exam infectious tu... die suke la menjawab bab2 microb... japgi kuar la name test2 yg tak penah kiteorg dgr :( waduh

kalau aku - siyes dari smalam pale otak aku da sengal.. span dah keras takleh nak absorb... hari2 pegi main bola... isap okok...

doakan exam aku japgi kol 2... mate dah merah2 nak terkeluar...rase cam nak tangan2 si cristopher sbb nyanyi lagu cuti2 mesia buat aku lagi pressure...

sape kah aku?
yg penting doakan aku :(
cuak dol---

Unknown said...

tak perlu kot tanye sape kah aku hohohoh