Wednesday, June 11, 2008

Dia...Dia...Dia!!

Tatkala aku tengah pening bangat memikirkan exam infectious lusa ni…yg bertimbun timbun kene baca…di mane aura “terus-terusan tanpa henti dan x bercakap” telah pon timbul…di mane stok kopi semakin berkurangan..satu aura lain muncul membuatkan aku tersenyum..Dia~~..(ehem ehem…. :) )..

Berbaju kurung..menutup aurat…berjubah cantik..sekali di pandang…tenang nye hati…dua kali dipandang..sejuknya hati…itulah Dia~~..wajah yang tenang..tingkah laku yang sopan.. membuatkan ati aku yang ehem…gatal dan nakal ni jadi ehem..terpaku dan terdiam….itulah Dia~~…wanita idaman..

Walaupun tak kenal..walaupun x pernah berbual..walaupun x pernah bekerjasama…

Tapi Dia~~…sentiasa terpahat di hati…y??...tatau lah kenapa..Dia~~…memiliki senjata yang unik!...magic!...membuatkan Cptn Botak..tergamam...ingin mendekati dengan…ehem…lebih dekat..

Itulah wanita idaman aku…yang sukar didekati..ape lah yang aku mengarut malam malam ni…soalan infectious berlambak lagi…tapi aku x larat la…aku penatt…ya Allah…banyak sangat nak bace ni…skarang jam 11 malam…tinggal kurang 48 jam nak amik exam ni…harap2 kene la soalan yang ley jawab…insyaAllah…markah??...x kesah la..asalkan exam ni abes cepat..bley la cuti-cuti Malaysia..hmm…nasib la ade Dia~~..Dia~~ yang merupakan pembakar semangat….yang dihatinya tiada aku..yang masih bukan milikku..seribu tanda Tanya….yang jawapannya hanya Allah SWT saje yang tau…tp Dia~~…adalah wanita idaman ku..


Aku yang angau dan pening dengan pelajaran…

Cptn Botak..

No comments: