Wednesday, June 11, 2008

Mase….jangan la gerak laju sangatttt…penat lerr…

Assalamualaikum wbt...

Mase tu emas…mase tu jeles ngan akuu…adoii…bace satu soalan dah 20 minit…soalan kedua dah 40 minit..soalan ketiga dah sejammm....tu belom masuk pi semayang makan jap berak..adeiii...

pebat la ini macam....lusa dah exam...soalan banyak lagi....camner niii...(mase x cukup...menggatai type kat blog...)...xpe,ni time rehat 30 minit...pasni sambung bace sampai kol 630pm..pastu rehat pi jogging...pastu sambung lagi...bak kate sorang "kawan"..

"baca-dan-baca terus-terusan tanpa-henti- dan-tidak bercakap"..
tapi aku dah penat la...kepala pon dah tepu...bola lagi...nasib baik aku x minat sangat tgk bola..
Alhamdulillah...syukur pada Allah...3 orang rakan aku ari ni dah lepas satu exam...tahniah kepada topek, zam dan yazeed...esok syahril plak akan berperang...dan lusa...Cptn botak punye turn pulak...ya Allah...berilah pertolongan pada aku...kuat kan daya ingatan aku..kuatkan semangat aku..kuatkan keyakinan aku...bukalah hati aku agar dapat menerima ilmu dgn mudah...berilah aku soalan2 yang boleh ku jawab dengan tenang....aminn~~..
tgk tu....tulis punye tulis tinggal 5 minit jer rehat...ayamaaaaa....ayapaaaa...

aku yang dah x larat memikir~~
Cptn Botak

No comments: