Wednesday, July 23, 2008

Astaghfirullah....

Ya Allah..

Ku pohon pada Mu ya Allah…

Tingkatkan lah keimananku ya Allah….

Tabahkan lah hati ku ya Allah…

Keberanianku dalam menghadapi musuh musuh Mu ya Allah..

Kau berilah aku ketenangan ya Allah…

Kau berilah aku kekuatan ya Allah..

Kau berilah aku kejayaan hidup ya Allah…di dunia dan di akhirat kelak ya Allah..

Ya Allah..sesungguhnya aku adalah hambamu yang lemah ya Allah…aku sering lalai ya Allah…aku sering leka ya Allah..hukum lah diri ini ya Allah..sesungguhnya kau adalah tuhan yang satu…Tuhan yang mencipta alam yang indah ini ya Allah..

Ya Allah..berilah hamba Mu ini petunjuk ya Allah…ke arah jalan yang benar ya Allah…keluarkan lah aku dari belenggu kegelapan ya Allah…

Ya Allah…hanya pada Kau saja ku sembah…hanya pada Kau saje ku berharap…hanya pada Kau saje ku meminta pertolongan…kuatkan la aku yang Allah..dalam mengharungi segala cabaran dan dugaan yang kau berikan pada ku ya Allah…Allahuakbar….Allahuakbar….Allahuakbar!!!...

Ya Allah..ku merayu kepada mu…aku merayu kepada Mu ya Allah…kau lenyap kan lah segala titik hitam dalam diri Ku yang Hina in ya Allah!!!....kau lenyapkan lah titik hitam yang busuk dalam hati ku ini ya Allah!!...ko ampuni dan bersihkan diri hamba mu yang penuh dengan kekejian ini ya Allah…ya Allah…kau ampuni la segala dosa yang telah ku buat selame ini ya Allah…

Ya Allah…aku merayu sangat pada Mu ya Allah..kau ampuni la segala dosa-dosa ku ya Allah…makbulkan lah segala hajat hajat ku ya Allah…ya Allah…ko matikan lah aku dalam keimanan ya Allah..matikan lah aku sebagai seorang Islam ya Allah..

Amin ya rabbal Alamin..


aku lah cptn botak...aku lah manusia yang hina...aku lah manusia yang keji...hidup ku penuh dgn kesesatan...wahai kawan2 ku yang baik budiman..doakan lah...agar ku mati sebagai seorang muslim yang sejati..amin..

No comments: