Tuesday, July 1, 2008

alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..

assalamualaikum.....syukur pada Allah yang maha besar..akhirnya berakhir laa sudehh exam2 ku...dan alhamdulillah...aku sudah pon menjejakkan kaki di bumi Malaysia yang indah dan subur ini...hmm...aku sampai semalam jam 9 pagi...di sambut di KLIA oleh kedua ibu bapa ku...dan faiz..reza bz sket di ofis.....ari ni aku gi renew license kete...dah expired 2 bulan...haha, nasib x kene denda..pergi ke JPJ wangsa maju..suasana di sane masih x berubah...dengan kehadiran ulat ulat...secara jujurnye la...aku rase mentality sebahagian orang di Malaysia ni masih "tenggelam"...baru seharian di KL...rase sedih dan geram dalam hati ni sudah pon muncul...melihat anak bangsa yang masih belum jugak maju..dan ade yang tak ingin mencuba pon untuk memajukan diri...haish...cmon melayu!!..bangkit lah kamu!!...bukan nak menjadi rascist di sini...tp aku x nak tgk suatu ari ni bangsa aku pupus ke belakang berbanding bangsa2 yang lain...
sekejap lagi aku nak kluar beli vitamin untuk si toro...alhamdulillah, toro sehat...muke dia pon dah gemuk...dua penumbuk aku tu muke dia...haha..toro toro..kau lah penyeri rumah ku ni...

semalam sambil bersembang bersama kedua mak dan ayah aku pasal wedding abang aku...aku terpk...ape kah perasaan bercinta selepas berkahwin??...macam menarik...bahkan buleh mengurang kan dosa dosa kluar dating dan sewaktu dengannya...wallahualam...tapi aku rase....mungkin aku akan buat sedemikian...berkahwin...baru bercinta...menarik tu..tapi ape ape pon...belajar la dulu...tahun depan insyaAllah...ade rezeki...di izinkan Allah..ade calon..bertunang la aku...wallahualam...

PS:tu pon kalau calon nye bersetuju...dan orang nye lebih muda la kalau boleh..wslm.

aku yang kepenatan menulis...
Cptn Botak

No comments: