Wednesday, July 2, 2008

Toroku yang macho lagi bijak...


Erm...ni lah toro aku...bukan saje comel..macho..bijak...hehe..ni la kucing kesayangan aku yang aku berjaya bawe balik tahun lepas dari ukraine...dah besar dah pon...sayang nye aku pada toro nii...jam menunjukkan 645pagi...aku tak tido tido lagi...sebok mencari info tiket untuk pulang ke ukraine...alang alang dah pagi...tunggu saje la subuh..alhamdulillah dapat juge aku folo parents aku ke masjid..and sampai sekarang la aku tak dapat tido tido...adoyai...harap2 si Bija dapat mesej aku..ley pi breakfast kat luaq terus..bangun la bija oiiii...lepas balik dari masjid tadi...ayah aku bace Quran...and toro pula menjadi pendengarnya...macho siut toro...sedang kan kucing pon pandai hormat orang membace Quran...ade pula sesetgh manusia yang tak reti2 nak diam time orang ngaji...haiyaa..hmm...dah setahun aku x pergi Masjid Klang gate tu...alhamdulillah arini dapat jugak aku jemaah Subuh di situ...cepat mase berlalu...rase baruuuu je 1st year...dah final year..ya Allah..mase mase..sentiasa cemburu ngan kite...sedar2 nanti...dah pon tua...dah pon kawin..dah berkeluarga..maut??...wallahualam...mase oo mase...

aku yang terus menulis dan menulis..
Captain Botak

No comments: